Jubileum og selskaper

Storsalen egner seg godt til bryllup og konfirmasjoner så vel som bursdager og vennefester.  Til bords er kapasiteten ca 70.  For enklere arrangementer er maks.kapasitet  90 personer i kino oppsett.

Mot et tillegg i prisen kan du leie med servise og oppvaskmaskin. Vi har trådløs internett.

Før du bestiller ber vi deg sette deg inn i følgende:

Utleiekalender
Begynn alltid med å kontrollere om ønsket tidspunkt er ledig i UtleiekalenderenSlik leser du kalenderen: Reservasjoner legges fortløpende inn i kalenderen.
Se prisliste her.
 
Bestilling og betaling  
Bestilling skal sendes pr  e-post, med opplysninger om navn, adresse, hva slags arrangement og ca antall deltakere og hvem som blir ansvarlig under arrangementet.  Vedkommende forventes å ta lederansvar i forhold til brann- og andre sikkerhetsbestemmelser.  Oppgi også om du ønsker å leie kjøkken.  Når vi mottar bestillingen returnerer vi faktura og leiekontrakt med instrukser. Du skal ikke betrakte bookingen som sikker før du har fått e-post med faktura og leiekontrakt i retur.  Betaling skal normalt skje med 14 dagers betalingsfrist.  Det er viktig å overholde denne for sikker booking.
 

VIKTIGE BESTEMMELSER:

Vask og rydding
Fredager og Lørdager leies alltid ut med vask.  Leietaker skal da rydde lokalene, fjerne all søppel, tørke av og sette bort bord og stoler.  For øvrig er leietaker ansvarlig for at lokalene er ryddet og rengjort.  På hverdager må rydding/vask normalt være utført før man forlater lokalene. Vask og rydding som ikke utføres tilfredsstillende blir fakturert særskilt på grunnlag av ekstra fakturering av vårt rengjøringsbyrå + et administrasjonsgebyr på kr 100.

Skade og erstatning
All skade som er resultat av vold og hærverk er leietager ansvarlig for i sin helhet.
Det er leietager som er ansvarlig for alle gjester som slippes inn i utleielokalene.

Siste dans
Av hensyn til våre naboer og vår leietaker i 2. etg. Kampen Bistro er det viktig å være klar over at arrangementet må være avsluttet senest kl. 01:00.  Etter klokken 22:00 skal det ikke være støy i gatene utenfor.  Lokalen kan kun benyttes i den tid som er angitt i avtalen.

Vakthold
Bydelshuset kan i spesielle tilfeller kreve at arrangementer må gjennomføres med særskilt vakthold, for leietakers regning.  Dette vurderes først og fremst opp mot antall deltakere og om det skal serveres alkohol eller ikke.

Røyking
All røyking skal foregå utendørs.

Alkohol
Servering av alkohol kan bare skje dersom det er et lukket selskap og det ikke tas betalt for drikke. Det er strengt forbudt å medbringe drikke ut i gangen eller ut på fortauet.  Dette gjelder all form for drikke, ikke bare alkohol.

Nøkler og depositum
Dørene er utstyret med elektriske låser og tidsbegrenset adgang gis ved tildeling av koder når faktura er betalt.  Tilleggskostnader for ekstra rydding/renhold faktureres etterskuddsvis. Likeledes erstatning av skadet utstyr og inventar. Vi sender særskilt faktura med forklaring i ettertid.


ANDRE NYTTIGE OPPLYSNINGER:
Vi samarbeider om catering med:

http://www.kampenbistro.no

 

Bord og stoler
Vi har 18 stk (konferanse)bord (120 x 80 cm) med plass til 4 på hvert, samt 80 stk stoler.
Alt er sammenleggbart og tas frem av leietager etter behov og ryddes vekk før lokalene vaskes. 
 
På kjøkkenet finner du
- 2 stk kaffetraktere med passende filter, filtermalt kaffe må medbringes.
- Noe gryter og enkelt kjøkkenutstyr
- Industrioppvaskmaskin (mot tilleggsleie), komfyr og stekeovn, samt kjøleskap.
- Under baren i Storsalen er det 2 stk kjøledisk for drikkevarer.

Pådekking og servise
Bydelshuset har pådekking og service  til 72 personer.

Kontakt

    • Adresse

      KAMPEN BYDELSHUS
      Bøgata 21 0654 OSLO

    • Telefon

      45 91 21 13 
    •  
    • E-post